Oud papier plaatst u op de stoep, waar de ophalers met een kar gemakkelijk bij kunnen. Graag het papier aan één zijde van de weg te plaatsen, bij voorkeur aan dezelfde kant waar de afvalcontainers wekelijks worden geplaatst. Woont u aan een doodlopende straat of pad, waar een kar moeilijk kan komen, wilt u dan zo vriendelijk zijn het papier gecentreerd op één plek te verzamelen? Om te voorkomen dat het wegwaait, biedt u het papier en karton aan in dozen of u bindt het samen met touw. Maak het s.v.p. niet te zwaar en zet het bij regenachtig weer zo laat mogelijk bij de weg, om zo veel mogelijk te voorkomen dat het papier doorweekt raakt! Melk- en sappakken horen niet bij het oud papier.

De vrijwilligers van onze vereniging halen het oud papier op op de volgende vrijdagen vanaf 19.00 uur:

Datum:
22 maart